Hayat

Hmm gidiyor muymuş?
Ben bilmiyorum.
Her sabah gidiyorum,
iş diyorlar,
şunu yap bunu yap,
bazen korkutuyorlar,
dediklerimizi yapmazsan sefil olursun diyorlar,
neyse!!!
eğleniyorum o telaşlı hallerine, biraz yorulsam da,
herkesin kendini önemli görme oyununda ne kadar komik olduklarını görmek eğlendiriyor beni,
sonra yorgun dönüyorum eve,
biraz tıkınacak aldıktan sonra, yiyorum içiyorum,
üşüdüysem azıcık kedi gibi kalorifer dedikleri mübareğe yapışıyorum…

Bir kaç sayfa okuyorum,
bu sıralar elimde Saatleri Ayarlama Enstitüsü var,
müthiş şeyler demiş adam,
dalga geçmiş çok ciddi işlerle falan,
akşamları bir fincan kahve bir sigara arkadaşım,
öyle geçiyor gidiyor günler…

Hergün aynı,
dönen bir tekerlek içindeki küçük bir bilya gibi bir döneğim ben, hayat tekerrürden ibaret sanıyorum.

Yorum bırakın